Monday, November 12, 2012

Diari November - Awal Disember

TUGASAN
~ Peningnya nak cari kanak-kanak kat sini. Nak buat kajian implikatur. Dugaan. Mungkin esok atau lusa atau mungkin juga malam ini dipermudahkan segala-galanya.

CUTI
~ Sekian lama berhasrat nak pergi Port Dickson akhirnya sampai juga ke sana bersama dua orang teman. Segala-galanya ditanggung beres. Siapa kata tak ada duit tak boleh pergi bercuti? Hihi =) Merasalah juga pengalaman dihempas ombak walaupun main di gigi air sahaja. Pandai layan ombak, wah macam ombak rindu kan.. Setiap kali ombak datang, lompat! Bukan susah pun. Siap layan tidur lagi.
~ Ada la sikit kenangan, nak kata manis pun tidak, pahit pun tidak. Saya nie memanglah peminat binatang kan termasuklah si monyet. Maka berjalan si apek tua bersama monyetnya di tepi pantai. Saya ushar la. MINAT! =) Haha dengan penuh terujanya, akhirnya monyet tu macam faham-faham je kita ni admire kat dia kan. Dia pun datang dekat dan pegang tangan. Maka naiklah si monyet tu sampai ke puncak bahu saya. Memang tak dapat la tengok monyet ni secara face to face kan, sebab dia kat bahu. Yang terasa cuma panas-panas air mengalir!!! Oh...!! Dia kencing... !!! Adoii.. Memang tak hadaplah nak tengok audiens kat tepi pantai tu.. Sedekah baliklah di monyet tu kat apek tu dengan muka ikhlas sikit-sikit. Haha.. Nak buat macam mana monyet tu bajet serasi dengan kita kan.. Haha..
Terus terjun balik laut! Cewah... terjun setakat air di betis je dan rebahkan badan sebab nak basuh balik air kencing tadi. Fiyuuu..

KERJA
~ Alhamdulillah saat sesak nak dapat scholarship, akhirnya dapat juga jadi SGRA. Walaupun masih blur, tapi saya percaya saya boleh buat. =) sebab ada member yang boleh tunjuk ajar.

CINTA
~ Eh, bercinta ke? Macam tak..  Tapi macam ye.. =) Ah, malulah... Ahaks! Nak lari-lari pusing pokok kejap la.. Malu nie. adoii..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...