Tuesday, July 1, 2014

Ajar Menari?

Yuhuuu.. Hari ni hari ketiga berpuasa. Tak nak dah beli air tembikai. Panas badan sampai terbawak-bawak ke tempat kerja. Hilang konsentrasi nak buat kerja. Hasilnya, tidur sambil duduk selama hampir 2 jam tanpa orang lain perasan pun. Haha.. Bahagianya hidup boleh tidur macam ni.

Pagi-pagi dah mula dah kepala niat tak elok untuk cuti kerja. Hamboiiii.. Macam dah kaya hang ni Zura. Nasib baik ingat tanggungjawab. Malas nak gantikan kelas. Tambah-tambah bulan puasa. Mau kering anak tekak.

Pagi tadi tak bersahur berat pun. Pukul 10 lebih je dah mula rasa dunia ini sedang menghukum diriku hehehe... Benda yang paling best ialah tidur. Lalalala..

Oh! Yang tak boleh diterima akal esok kena ajar Korean students menari!!! Hah?? Aku pun macam blur-blur dan berat hati je. Benda yang paling aku failed dalam hidup tu jugak yang diorang suruh. Katanya 2-3 step. Makkkkk... Aku terpaksa.. Aku dipaksa...

Aku tak pasti apakah pengalaman yang akan dibawa oleh budak-budak tu ke Korea esok? Ngeri dan seram mungkin! Hehehe.. Wish me luck..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...