Friday, August 15, 2014

Bobo Burmese

Mak dah pesan, jaga-jaga kot ada udang di sebalik mi. I'm okay. Mak jangan risau. Kalau lebih sangat tau la anak mak 'ajar' dia. Kalau dia berani mati kira ngam la dengan anak mak ni. 

Ok. Stop. 

Cerita tadi macam biasa balik kerja bagi anak-anak makan. Cari Cici takde! Hehe.. Jatuh longkang dah. Tak tau naik pun. Terus jerit Dudu sebab longkang tu dalam jugak. Hehe.. Belemoihhh bak hiang! Esoklah mandi. Tengah bersihkan tempat tidur anak-anak, datanglah anak-anak uncle sebelah bersembang. Mulalah dia cerita pasal penyakit kucing bagai.

Yang paling tak tahan, kucing aku si Bobo tu sebenarnya spesies Burmese. Wah! First time dengar. Selalu kucing Parsi tau la. Terus masuk search. Ha.. Memang pun! Bobo tu Burmese Cat. Sape la yang buang Bobo tu. Hehe.. Untunglah si Dudu sayang sangat dengan si Bobo tu. 


Bobo Burmese

Comel kan? Semangat je Dudu masuk tanya pasal Bobo. Bangga dia.. Hehe.. Esok macam nak balik Equine ambil barang yang masih tertinggal. Tengah tunggu duit nak pindah rumah. Dah boring makan luar. Rindu nak memasak. Dudu pun bukan suka sangat makan luar. 

Btw, planning nak layan strawberi sambil jalan-jalan. Nak pergi manja-manja dengan buah hati. Hehe.. Alhamdulillah.. Mohon dimurahkan rezeki kami suami isteri. Amin..




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...