Thursday, August 21, 2014

Siap Jugaaaaaa!! Letih oiii

YEAY!!!!!

Dah dua hari rasanya buat kerja sampai nak termuntah. Nak submit markah dengan assessment baru yang masih dalam peringkat percubaan sangat memeningkan kepala. Dah aku pulak yang kena masa dalam meeting sebab ikut assessment tu. Padahal dah yang sorang lagi cakap ikut yang tu. Sekali kena buat balik sampai terperinci dan akhirnya, aku terdampar di meja ibarat dugong penat berenang lalu berehat di batu. Ceh! Apa kaitannya.. Penat la.. Tau tak?

Makanlah aku maggi vegetarian yang entah bila Mr Jay letak kat meja aku dengan penuh lahapnya. Mujurlah sedap. Kalau tak sedap pun makan jugak sebab dah lapar sangat. Milo sedap aku menjadi geng ketika melepaskan lelah. Wah.. tiba-tiba teringat pulak nak key in subject untuk semester depan. Aduh! Key in dengan perasaan berbaki kecewa untuk semester lepas.

Kemudian aku ambil kalkulator dan mengira-ngira keuntungan dan kerugian selepas mendapat gaji yang mungkin 10 hari lagi. Ah bahagianya saat itu!!! Bilakah akan sampai wahai gaji. Kakak dah semput mengenangkan kau gaji. Hehe..

Tetiba teringat lagi menu petang semalam, nasi putih ikan bilis goreng dengan tom yam ayam kak baby yang sangat sedap. Semalam je la sedap! Hehe.. Hari lain biasa je. Lahapnya aku mengenangkan gigi ini akan mengunyah nasi yang sepinggan itu ibarat mahu tambah lagi sepinggan dua. Lapar dan letih gilaaaaaaaa-gilaaaaaaaaaaa..

Ok bye.. Kepada peminat-peminat di luar sana, harap bersabar sebab otak tengah wenggg.. hihi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...