Tuesday, September 2, 2014

Rumah Sewa Baru

Sekian lama menaruh harapan untuk mendapatkan rumah biarpun bukan rumah sendiri, tetapi adat berkeluarga mestilah nak ada privacy kan? Hehe.. Finally, kami dah pun menjumpai rumah tu. Tak sangka impian suami untuk tinggal kat tempat tu tercapai dengan harga yang berpatutan dan Allah swt memudahkan pekerjaan kami apabila hajat untuk mencari rumah yg siap kabinet dapur juga tercapai.

Rumah terpaksa disamak. Semalam masing-masing penat sebab balik dari kerja, terus ke rumah tu bersihkan rumah lepas tu dengar pulak cerita penyewa lama ada bela anjing. Hmm.. Terpaksalah hari ni samak lagi. Malam ni dah boleh angkat barang slow-slow.

Syukur juga kawan dudu ramai. Boleh juga tolong itu ini. Laman rumah kami cantik. Landskap yang dibuat sebelum ni memang cantik dan hanya perlu dibaiki sikitlah. Yang lain-lain? Entah, rasanya tempat tidur anak-anak bulus semuanya terjamin selamat dan selesa. Wah... Bahagianya hidup mereka.

Nantilah kalau rajin saya upload gambar rumah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...