Thursday, October 16, 2014

Hilang Stres!

Assalamualaikum.. 

Yeahhhhhhhhhh!!! Selepas berhempas pulas selama seminggu lebih mengharungi kertas-kertas soalan peperiksaan, akhirnya mampu bernafas lega. Itu belum masuk bab marking paper lagi. Hihi.. Apa-apa je lah janji dah siap bab nie.. 

Tidur malam tak lena, mandi basah laaaa.. Tapi bab tidur tu memang tak tentu. Dapur semalam berasap habuan kucing nak makan je. Nasib baik dudu bagi cuti masak kehkehkeh.. Dia pun kesian tengok wife dia dah terhuyung-hayang mengharungi saat-saat genting tu. Sampaikan ada waktu dia tolong kejutkan bangun tidur sebab dah terlalu letih, alarm pun tak dengar hokay!!

Dah jadi trend pulak tidur sejam dua pastu bangun buat kerja. Okay Zura, lepas nie sambung bab lain pulak.. 

Ok.. saja tumpang lalu sebab dah lama diam-diam rindu. =) 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...