Monday, October 20, 2014

Kenyang Gua!

WoW!!


Asyik dijamu makan percuma je gua ni! Rezeki murah betul.. Hihi.. Alhamdulillah..

Tiba-tiba tengah menaip mata stimm.. Ngantuk ler gamaknya, tapi semalam dah tidur cukup. Letih la. Dari pagi sampai petang kelas. Aduhai.. Perlukan suplemen untuk tenaga la macam ni. 

Lebih kurang 2 jam lagi nak berambus.. Hehe.. Gua tak sabar dah nak hayun kaki balik rumah ni. Memang gua rasa kenyang sangat sampaikan asyik menguap je sepanjang hari. Belum pun berak dah kena makan lagi.. Hari ni dah ada yang tegur, muka dah nampak bambam.. Kehkehkeh.. Ada gua kesah?

Gua lu gua lu.. Gua makan sebab gua dah tak perlu diet. Hihi.. Nanti lepas ni gua diet balik hokay.. Laki gua pun asyik jamu makan je.. Dia pun kuat makan, gua lagi la.. Perut dia dah macam perut gua dah..

K ah.. gua punya otak manyak mereng hari nie.. Gua tersampuk hantu cina tadi gamaknyer.. Keyyyy.. Bai.. 


* Please dont try this at home.. Kang mak bapak lu lempang lu sampai kubur UPM tu!! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...