Monday, January 19, 2015

Januari 2015

Pejam celik tahun 2015 dah pun nak hampir sebulan kan? Sekejap je berlalu. Yang risaunya perjuangan baru sua pucuk. Adoi.. Mampukah capai target? Apapun jangan mengalah. Azam mesti diteruskan juga walau apa cara sekalipun.

Kekuatan dan semangat sekarang ni terletak pada anak yang bakal lahir. Mungkin inilah yang dinamakan rezeki anak. InsyaAllah, sebagai seorang ibu tentu sekali akan memberikan yang terbaik untuk anaknya. Permata yang ditunggu sejak sekian lama akan lahir tidak lama lagi. Tak sabar rasa tapi dalam masa yang sama takut pun ada. Hehe.. 

Program sekarang nie? Berusaha mendapatkan momentum menulis yang lama dan berusaha menyiapkan segala kerja yang terbengkalai. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...