Wednesday, February 11, 2015

24kg!!

Ini kak kepoh nak ceghiteeer.. Berat badan akak ni ha dek non oiii.. Dah menyebabkan akak kemurungan tahap badak berendam dah ha.. Serabut akak memikiooo..

Haduuuuuuuuuuu.. Seghabuttt!

Peningkatan berat badan dari angka 5 naik ke angka 8, dan skrg baru turun ke angka 7. Akak dah serabut.. X pernah seumur hidup mengadap angka2 begini. Dah macam ada sorang anak lagi dlm perut nie.. esok akak akan berhempas pulas dgn air halia. Ah! Tak kira.. Kena buat jugakk.. Jenuh la akak search tips2 kurussssssssss.. Seminggu bersalin, akak dh pergi gedik2 sarung baju kerja lama. Giler weh, tak leh nak pakai!! 

Akak macam nk pergi berjogging je kat tasik tun hussein tu, macam nak pergi gym, macam nak diet tapi akak menyusu. Adoii.. Akak nk mkn ubat sgt pun x boleh sebab anak akak la. Kang dia sakit lagi akak susah hati tapi akak seteghesss dik non oiii bila nengok gambar lama esp yg dh kurus tu.. 

DOA la bagi misi kuruskan bdn nie berjaya. Skrg nie akak perlu turunkan 24kg!! Kau ingat senang ke????? Kwn2 akak dh ngutuk akak gemuk, mak sedara akak siap gelak2 lagi.. Haduuuuuuuuu.. 

Akak nak menulis pun tak boleh lagi sebab baru nak biasakan rutin jadi ibu nie. Banyaknya MISI akak selepas bersalin nie. Tapi yang paling best akak memang xleh berenggang dgn si kecik tu. Jauh sikit pun dah rindu. Hehe.. Seronok benauuuu ada anak nie.. 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...