Monday, March 23, 2015

Hai, Kak Linda!

Tajuk entri macam meraikan seseorang. Haha.. Memang pun! Pembaca blog tegar.. Tak sangka. Balik kenduri Kasya hari tu baru tau. Oh, patutlah. Malu pulak. Ok, readers.. Kak Linda ni cousin aku. Suara comel, orang pun comel. Maklumlah cousin aku. Haha.. Gurauan malam. 

Bercerita pasal blog mlog nie, aku rasa blog ni kawan aku. Tempat aku meluah serba serbi. Ada masa aku rasa berilmiah sangat, maka corak penulisan aku macam profesor. Hehe.. Bila aku rasa nak santai, maka corak penulisan aku macam-macam la jadinya. Kejap makcik rock, kejap gangster, kejap solehah, banyaklah kejapnya.. =)

Btw, dah tajuk pun Kak Linda, nak cerita lebih-lebih pun takut kena sama dek kak Linda. Kikiki.. Kirim salam kat si kecik tu ye. Special takkkk? hehe.. Muahhh.. 

** Terima kasih kak Linda !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...