Monday, April 20, 2015

Musim Exam

Ok Assalamualaikum hadirin sekalian,

Adanya saya di sini sekadar mengusir habuk di blog. Macam lama sangat kan? Hek eleeh, baru seminggu lebih jer kot. OK habuk dah dilap.. Bai.. =>

Apa cerrr? Oh, musim exam! Sekarang kena jaga exam dengan senang hati sbb tak perlu bawak perut memboyot dah. Isi perut dah keluar dan membesar menjadi anak lelaki yang berusia hampir 3 bulan. Sekarang ni tengah bekerja tetapi bercuti. Eh? Hehe.. Kerja tapi kerja tak banyak sangat. Preparation utk sem depan saja. Mulalah kusyuk dengan buku, tesis.. Ah! tak habis-habis.. Kalau habis, mana tahu kot dapat berlepas ke luar negara pulak.. Dok tengah pikir mcm mana la nak tembus pi tempat orang. Apalah tajuk tesis yang sesuai gamaknya.

Ah.. berambuslah habuk! Oh habuk di keyboard.. Lupa lap. Baru perasan di dunia banyak sangat habuk. Tak boleh lap, kita sembur basuh dengan air, tak boleh sembur dengan air, kita siram dengan minyak petrol, kita bakorr je. Haha.. Mesti buat kalau dah nama Zura! Rugi ke tidak bukan masalah, janji puas. 


OK lah. Banyak kijooo boh! Baiii .. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...