Thursday, June 4, 2015

10 Perangai Kasya 4 Bulan

Sesekali nak update pasal anak kesayangan boleh kot. Hehe..Nak cerita perkembangan budak kecik ni.


  1. Setiap pagi, bangun awal sebab tidur awal. Bila bangun mesti senyum! =) Uh, mamy memang lambat siap sebab tergoda dengan senyuman awak. Kacau-kacau dia sikit lepas tu rushing pergi mandi sebab dah pukul 8!!
  2. Balik kerja mesti nak melekat je dengan mamy. Rindu la tu!! =) 
  3. Sekarang ni dah mula mengada-ngada. Nak tidur sekejap menyusu, sekejap tak nak. Main-main dia. Nak kena peluk-peluk dan kena layan dia sorang je.. 
  4. Kalau dia tengok TV memang kusyuk dan tergelak-gelak.
  5. Itu belum tengok Johnny kat Youtube. Memang ralit la. Dady dia masuk pun dia tak layan dah. Siap buka muka serius sebab nak tengok Youtube. Oh, anak2 zaman skrg!! Baru je 4 bulan. 
  6. Kalau nampak cahaya hp, berpaling cepat-cepat sebab berminat. Hehe.. 
  7. Kalau bukak pampers, dia suka sampai tergedik-gedik. 
  8. Tidur malam tak nak tidur bawah. Nak tidur dalam bilik. Dah kenal tu bilik dia. 
  9. Suka raba muka dady dia dan korek mata.
  10. Suka sangat kalau kena lambung. Tak gayat pun. Bukan lambung lepas terus ok. Lambung acah-acah je. Part ni sangat gedik!

Ok cau

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...