Thursday, August 20, 2015

Marah!

Aku rasa aku menulis blog nie dengan perasaan marah dan geram. Jadi kalau ada terkasar bahasa tu faham-fahamlah. 

Seram sejuk je badan nak menulis. Serius aku memang kalau tak puas hati dengan orang, tembak pun aku tembak. Hampa bagi aku sakit hati, hampa mai nak buat baik dengan aku. Hampa rasa gena? Tolong jangan salah orang. Sungguhpun aku nie dah berubah banyak, adakala angin setan aku mai jugak!

Selagi aku tak puas hati, aku dok pegang 'bara' tu. Macam mana, apa jadi, hampa tunggu dan lihat saja. Cakap banyak pun tak guna. Rasa nak rejam muka hang ke tar jalan. Hampa main la dengan aku. Cer hang jengoi muka kerap sikit. Tunggu masa ja. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...