Thursday, August 6, 2015

Perangai Kasya 6 Bulan

Apa Kasya boleh buat sekarang?

  • Dah belajar duduk tapi kejap-kejap tumbang. Tetap juga nak berlagak macam orang besar-besar
  • Berat 8 kg lebih tapi tak nampak gemuk. Isi mantoppp dan padat. 
  • Rambut asyik panjang je. Cepat giler panjang. Macam sama je dgn mamydady.
  • Dah makan berat-berat. Memang berselera la tengok dia makan. Ini aku happy. Hehe.. 
  • Dari kecik sampai besar, tiap-tiap malam sebelum tidur dia dah tahu akan ada dengan dia. So, aku memang takkan ke mana-mana la waktu malam melainkan bawak dia. 
  • Gedik bila dengar lagu-lagu dari Chu Chu TV
  • Boleh membebel huruf b, m dan ada jugak bunyi h di belakang
  • Menyembur air liur sampai rambut aku asyik luruh je. Takpe rambut banyak. Semburlah dik..
  • Oh, dia dah kenal. Geng untuk main tu mestilah daddy dia. Geng untuk tidur dan manja tu mamy dia. 
  • Dah merangkak slow-slow. Kadang-kadang tertonggeng, kadang-kadang jatuh. Hoho.. Dia gelak je walaupun kedekukkk bunyinya. Memang lasak budak ni. 
  • Suka tengok bola.
  • Suka dengar azan.
  • Suka tengok hp. Esp selfie. Sebab nampak muka sendiri. 
  • Bila siang ada terperasan jugak yang dia sangat mudah dijaga dan pandai bawak diri. Bagi susu, cabut susu, tepuk sikit dah tidur. Malam-malam susah. Kena peluk-peluk. Mungkin dia tau siang tu bukan mamy dia. So tak perlu nak mengada-ngada. hehe.. 
  • Semalam mimpi dia dah boleh jalan! Hai.. bilalah agaknya. 
Ok.. 

Rooney hilang dah 4 hari. Sedihnyaa!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...