Tuesday, December 1, 2015

Cerita Si Kecilku!

 Tak sempat nak bercerita. Sibuk. Saja hari ni curi masa 5 minit upload gambar anak saya yang semakin hari semakin banyak akalnya. Hehe.. Ada orang suruh saya tambah lagi. Aduh! Tak kot.. Relaks ah dulu. Bagi si Kasya besar dulu. Lagipun, manalah nak reti uruskan ramai-ramai. Dua orang tu pun kira ramai jugak.




Kami berdua je masa ni. Jalan-jalan cari pantai PD. Hehe.. Ramai orang tanya, boleh ke tu? Lorh.. Kenapa? Berdua pun jadi masalah ke? Suami kerja. So, kami dua pergi la jalan-jalan. Lagipun, Kasya selamat kalau dengan seorang ibu. Menjerit-jerit la dia dengar 1 hotel. Masa jalan-jalan pergi pasar malam dia siap tidur lagi. Tak dukung okay. Letak je dalam stroller tu lepas tu tolak. Sampai senget kepala punya mengantuk. Balik hotel, mata bulat tu terus cerah sampai kena paksa tidur. Mamy punya la ambil mood nak buat kerja. Memang sekadar pi jalan-jalan je lah.

 Ok. Nie pulak pergi Melaka dengan daddy dia. Kasut tu dah hilang sebelah. Tapi kalau ada pun memang tak muat. Kaki dia sekarang dah saiz 3. Fuh! Kitorang siap beli kasut yang dah boleh jalan tu sebab sekejap je kena tukar. Sekarang nie, baru 1 tapak dia berani jalan. Lepas tu gayat.. Hehe.. baru 10 bulan..


 Afi Daniel dan Annurafi' Ukasyah! Dua-dua lelaki yang muka macam perempuan. Ikut mak lettew =)


Kalau tengok masa lahir, memang terserlah di situ muka mak dia. Bila dah mencecah beberapa minggu ikut muka bapak dia. Mencecah beberapa bulan back to mamy la. Sekarang both! Hehe.. Senang cerita. Sebab tak nak sape2 kecik hati. Tapi aku tengok pun memang muka dia campur-campur. Tak kisahlah. Janji ada anak. Hehe..


Sekarang nie dia dah pandai. Kita balik je, dia dah tak nak orang lain. Naik atas je terus tidur. Sampai esok pagi. Bangun 630 pagi dah senyum-senyum nak main. Pukul 9 pagi tidur balik. Lepas tu tak tau sebab aku kerja. Kalau duduk dengan aku mesti asyik melekat je. Nakal budak tecikk nie! hehe.. rindu.. 1 jam lagi mamy balik. Muah!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...