Sunday, December 13, 2015

Stres!

Aku stres. Aku rasa sejuk habis satu badan ni. Aku tak tahu kat mana nak bercerita. Aku rasa tertekan duduk rumah. Rasa nak pindah. Rasa nak lari. Sumpah! Aku menyampah. Tak boleh tengok muka. Aku takut perangai lama yang bengong tu orang tau nanti. Aku memang dah tak boleh sabar sekarang. Dada ni bergerak laju sangat. Nak sangat setelkan masalah tu cepat-cepat.

Aku pantang jenis suka kacau hidup orang ni. Sudah-sudahlah. Aku tak berapa nak kuat nak tahan sabar dah ni. Kot menggila satgi.

Stres macam nak teriak dah ni. Siang malam dok rumah aku apa kejadah!! Tak reti hormat orang satu. Tak fikir rumahtangga orang. Tak fikir privacy orang!! Ish. Macam nak maki tapi relaks sat Zura na. Hang sabaq sat ja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...