Tuesday, August 23, 2016

Tempat Kerja 2

Sambungan..


Sepatutnya dah tutup kes. Yelah, bukan jenis aku nak amek port lama-lama. Especially bila dalam 1 team. Tapi yang kelakar.. Hari ini, aku rasa aku dah menang!

Dia add aku dalam group team dia. Dah lama.. Masa tu kitorang masih kawan rapat so apa-apa dia akan masukkan aku la walaupun aku takde kaitan pun. Dan aku pun tak kisah sangat. Tup! Lepas kes hari tu, belum sampai seminggu, dia remove aku atas alasan kalau nak sembang bab lain pergi buat group chat lain. Padahal aku tak pernah join conversation dalam tu pun! Hahaha.. Nampak tak? Betapa 'cerdik' dia menelanjangkan dirinya di hadapan staf-staf dia yang jugak geng-geng kami.

Eh. hello! Umur dia dah 40-an dah ok. Aku baru 30-an. Kau rasa? Bebudak yang dalam group tu geleng je la kepala. Hahaha. Aku? Gelak je la. Selagi tak mengayat baik depan aku. Aku gelak. Orang yang kenal aku je tahu perangai aku. Gelak ada makna la tu. Tak hari ini, esok-esok la tu. Selagi tak sejuk badan orang kata. Hehe...


2 comments:

Cha Cha ismail said...

yang membaca pun tesengeh sorg2

Citra Zura said...

Hahahhaa weh! dok baca ka? tenkiu3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...